Webkommunikation for nystartede

Skrevet af Abelone Glahn

Webkommunikatøren Andreas Johannsen, som selv er seriel iværksætter, skriver på sin blog om det minimum af webindsats, enhver iværksætter bør gøre. Læs den udbyggede version på hans blog.
Nedenfor kommer kun overskrifterne.
Fem råd har han:

  1. Grin højt af, at det skulle være irrelevant at lave et site.
  2. Køb et domænenavn for din virksomhed.
  3. Få mail og web-hosting til domænenavnet
  4. Opret en blog!
  5. Blog!

Det er Andreas’ fremhævelser.
Jeg kan jo ikke være mere enig, og skal bestemt ikke forsømme lejligheden til at nævne, at den næste bog, der udkommer på Børsen Mikro, netop handler om hvordan du plejer Dit virtuelle håndtryk som selvstændig.
Her vil forfatteren – som sjovt nok er mig – uddybe de andre muligheder, der er på nettet, og give nogle flere detaljer til, hvordan man gør disse ting godt, så de hjælper med at styrke mikrovirksomhedens onlineindtryk.

[tags]mikrovirksomheder, microbusiness, micropreneurs, virtual handshake, dit virtuelle håndtryk, andreas johannsen[/tags]

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 13. marts 2007 i kategorien: Gode råd . Andre indlæg af

1 kommentar Skriv kommentar

  • 1. Andreas Johannsen  |  16. marts 2007 kl. 13:24

    Tak for de pæne ord. Jeg læste lige om din bog – som virker super relevant og interessant for entreprenører. Og strålende titel! Den må jeg læse. Jeg synes, at det er spændende, at du griber det an samlet i stedet for fx blot at skrive om bloging, netværk eller andet.

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: