Test forskellige fotos i dine FB-annoncer

Skrevet af Abelone Glahn

Jeg er i gang med at afprøve forskellige platforme, hvor jeg vil gøre opmærksom på, at man kan forudbestille en ny bog med “Tvilingetips fra tvillingeforældre til tvillingeforældre.”
En af platformene er selvfølgelig facebook, hvor jeg afprøver forskellige annoncer. Tricket er at finde ud af, hvad folk tænder på og vil klikke sig videre fra, altså:
Hvilke billeder i annoncen får flest til at klikke videre over til en forudbestilling af bogen ?
Her er udvalget: Som I ser har jeg lagt dels forsiden af bogen, dels billeder af tvillinger i forskellige aldre. Teksten er den samme hele vejen.
annonceoversigt over tvillingetips på facebook

For sjov skyld vil jeg lige spørge jer, kære læsere: Hvilket billede tror du har den største effekt – altså hvilken annonce er der klikket flest gange på?
Læg mærke til, at teksten er ens hele vejen igennem – dog har jeg rettet annoncerne til henholdsvis mænd og kvinder, og derfor skrevet “Far til tvillinger?” og “Mor til tvillinger?”, fordi jeg ville måle, hvem der klikker mest.

Lad mig høre, hvad I tror – og så skal jeg i det næste indlæg fortælle, hvilken annonce flest fædre har klikket på, og hvilken annonce flest mødre har klikket på.  Tendensen er nemlig helt entydig, både for mænd og kvinder!!

 

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 12. februar 2012 i kategorien: Gode råd,Kommunikation,Markedsføring,Sociale medier . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: