Synlighed via konkurrencer

Skrevet af Julie Lindegaard

I dag kan jeg henvise til en kvinde, der måske er en rollemodel – i dagens udgave af Erhvervsbladet (ja, avisen har oppet sig!!) er der en artikel om århusianske Therese Blegvad.

Og ja, – ud over at hun måske er en rollemodel (døm selv – inspirerende ihvertfald), så er omtalen uden tvivl også med til at brande hendes virksomhed. Konkurrencer som denne er bestemt ikke skidt for omdømmet.

Jeg kender til flere virksomhedsledere, der efter deltagelse i eksempelvis konkurrencer om at blive årets arbejdsplads, Gazelle-virksomhed, årets leder og årets iværksætter har oplevet flere uopfordrede ansøgninger, flere nye kunder og større ordrer.

Ja, det kræver selvfølgelig en pæn placering – men det ved du jo først, når du har deltaget. Og i mange af denne typer konkurrencer, er der en del medieomtale af kandidaterne op til afgørelsen…

Hvad venter du på??

Her er en konkurrence om at blive årets leder.

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 28. juli 2008 i kategorien: Diverse,Markedsføring . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: