Store eller små medier???

Skrevet af Julie Lindegaard

Jeg møder ofte virksomheder, der gerne vil omtales i store landsdækkende medier – og gerne Børsen. Jeg spørger altid : hvorfor?
Svaret er at det er jo det “man” læser, – men det er jo ikke altid helt rigtigt.
Jo der er mange læsere på landsdækkende medier – men det er jo ikke sikkert, det er de rigtige læsere….

Istedet for altid at gå efter de store landsdækkende medier, så kig dig omkring – hvilke andre medier findes der??

Jeg fik forleden en glimrende omtale i Fyens Amts Avis i forbindelse med bogudgivelsen – og den har virkelig givet mange kommentarer i det lokale. I vuggestuen, børnehaven, blandt kunderne, i mit lokale Ge9-netværk, og i Brugsen. Endelig har min familie mødt mange, der har læst om bogen – og som synes den ser spændende ud….Så ja, selv små medierne læses.
Nu håber jeg jo bare, at de også køber bogen.

Hvis du savner inspiration til medier, så tag et kig her på oversigten for danske specialmedier eller væn dig til at tage de blade og magasiner med, du møder på din vej. Der er jo magasiner i Netto, matas, Spar og alle vegne – de skal da have tilbudt de gode historier, der er relevante for dem, ik?
Har du set, at også tilbudstillæg, reklamefoldere og ugeaviser bringer et væld af historier hver uge??

Måske kunne det være din?

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 8. april 2008 i kategorien: Diverse,Markedsføring . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: