Om kundefjendsked og møntveksling

Skrevet af Abelone Glahn

Det har altid undret mig, at man havde lyst til at have et sådant u-velkommende og kundefjendtligt skilt hængende i sin indgang.
Det signalerer alt andet, end at man er glad for kunder.
Tænk nu, hvis denne forretningsdrivende havde sat et skilt i sit vindue:
“Ja, kom du bare ind og veksl til dit parkometer”

Jeg tror, han ville få flere kunder, og ihvertfald et bedre omdømme.
montvekslingweb.JPG

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 21. januar 2008 i kategorien: Bloggerhverdag,Gode råd . Andre indlæg af

1 kommentar Skriv kommentar

  • 1. Abelone » Har du ov&hellip  |  13. juli 2009 kl. 14:27

    […] og tænkte på, hvor nemt det ville være at formulere ubehageligheder på en venligere måde. Prøv engang at tænke over, hvordan du selv formulerer mindre behagelige ting til dine kunder. Skræmmer du dem væk ? Giver du dem en fornemmelse af, at du hellere så deres hæl end tå? Og er […]

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: