Mikrovirksomheder tøver med de sociale medier – gør du?
Skrevet af Abelone Glahn
Ifølge nedenstående infographic tøver mikrovirksomheder med at bruge de sociale medier. Blandt andet fordi de
– ikke har tid
– ikke tør dele det hele
– synes, der er for mange platforme at vedligeholde
– ikke kender platformene godt nok
Lidt lis’som “de stores” undskyldninger.
Jeg undrer mig – er dette korrekt for de danske small business’es? Min oplevelse er, at de er ret dygtige til at bruge sociale medier, netopæ fordi de ikke koster så meget og er supereffektive til markedsføring, især af vidensarbejdere, konsulenter mv.
Prøv at se på denne infografik og giv dit bud:( set hos Zwipe.dk)
Opdateret d. 4. december 2011 i kategorien: Dit virtuelle håndtryk,Mikrovirksomheder . Andre indlæg af Abelone Glahn
Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar
You must be logged in to post a comment.
Følg kommentarer via RSS