Kig dine kvindelige kunder i kortene

Skrevet af Abelone Glahn

Kig dine kvindelige kunder i korteneKøb bogen her>
Om bogen:
Handlekraft er et fænomen, der ofte forbindes med rigtige mænd, men på et enkelt område har kvinderne for længst taget førertrøjen på. På det moderne forbrugsmarked er kvinder jægerne, og de handler sig ud af det hårde liv. Til sig selv, til husstanden og til netværket. De er på jagt efter brands og butikker, der lytter og demonstrerer, at de har set, hvorhen vinden blæser, men hvordan kommer man i snak med disse købestærke, travle kunder?

I bogen Kig dine kvindelige kunder i kortene giver Helle Katholm Knutsen sit bud på, hvad der skal til for at nå den kvindelige kunde. Gennem forskellige indfaldsvinkler, interviews, reklameanalyser og gode råd får læseren øjnene op for et univers, som rummer så store forretningsmuligheder og alligevel er så forsømt herhjemme – op mod 80 procent af alle forbrugsbeslutninger træffes af kvinder, og det gælder stort set alle produktområder.

Læs om Helle Katholm Knutsen her>

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 6. oktober 2008 i kategorien: Bøger,Kvinder,Markedsføring . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første!

Bøger til selvstændige: