Keep it simple

Skrevet af Trine Kolding

Jeg er stor tilhænger af simple tiltag, når det handler om at øge den personlige effektivitet. Dels fordi de fleste har rigeligt at se til og ikke orker store og komplicerede systemer eller langvarige manøvrer. Dels fordi min erfaring viser, at det ofte er de små justeringer og små vaneændringer, der skaber de store forandringer.

Tag nu bloggen Getting Things Done in Academia, der fokuserer på kreativitet, time management etc. og er målrettet studerende, men det gør den nu ikke mindre interessant. F.eks. anviser den 5 trin til at holde styr på og opbevare sine idéer. Det er gode, simple tips til, hvordan du hurtigt kan lave et idéarkiv, der er nemt at have med.

                                      The setup

                                                Fra bloggen Getting Things Done in Academia

[tags]personlig effektivitet, opbevaring af idéer, arkiv, time management[/tags]

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 26. april 2007 i kategorien: Personlig effektivitet . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: