Hvornår siger man farvel til en kunde ?

Skrevet af Abelone Glahn

En god relation til en kunde føles som et partnerskab som begge får noget ud af.

Men hvornår er det så tid at bryde op med en kunde. Hvad er faresignlerne, eller signalerne på metaltræthed.

Jeg fandt denne video, som giver nogle bud fra reklamefolk, og jeg synes, de taler lige ud af posen.


Det udsagn, der virker stærkest på mig er et af de korteste, nemlig ham der siger, at så snart ordet Vendor (sælger) kommer ind i samtalen, så er det tid at sige farvel – altså når man blot bliver betragtet som handelsvare.

Prøv at se disse eksempler og vurder, hvornår du synes, du vil trække en grænse – det vil måske også vise dig noget om, hvornår det er tid for dig at revurdere din ydelse overfor en kunde.

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 2. november 2008 i kategorien: Mikrovirksomheder . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: