Hvad gør du, når du har skrevet din egen bog?

Skrevet af Abelone Glahn

Mange selvstændige vælger på et eller andet tidspunkt i deres forretningskarriere at skrive en fagbog, hvori de får nedfældet alle de gode ting, de ved og kan om deres særlige niche.
Det er typisk en mindre fagbog, som tjener et snævertmen ikke uvæsentligt publikum.
og det er også typisk, en bog, som man i branchen kalder “en visitkortbog”, en bog, der viser, at man er kompetent på et område, og som overordentligt ofte er medvirkende årsag til, at man får et bedre omdømme og dermed ofte også mere forretning, flere foredrag, stærkere brand, stærkere troværdighed.

Fint nok.
Nu har du skrevet bogen.
Hvad så?

Det forlag, du får den udgivet på, gør kun reklame for bogen i en kort periode, så har de andre ting at se til.
Du synes, det er for lidt, og vil gerne gøre noget selv.

 eller

Du har slet ikke noget forlag, og har valgt at udgive selv. Reklame, dét skal der gøre, men hvordan, og især hvordan på en forholdvis billig måde?

Gør det selv!!

Jeg kender situationen, har stået i den, og kommer til at stå i den flere gange endnu, for jeg er slet ikke færdig med at skrive bøger.
Det viser sig, at der er temmelig mange andre som mig, der gerne vil markedsføre deres egne bøger via nettet, og derfor holder jeg nu et kursus i, hvordan du kan gøre med facebook, blogs, twitter og YouTube:

KBH: Mandag den 12. december 2011  18.00 – 21.00
Workshop – Inspiration til Gør-Det-Selv- onlinemarkedsføring af din bog
 Sådan styrker du din bogs niche og markedsfører den gennem blogs, facebook, YouTube og twitter.

På workshoppen vil du få inspiration til, hvordan du kan bruge de enkelte platforme konkret.

Du vil se eksempler og høre om fordele og ulemper.

Workshoppen vil sætte dig i stand til at beslutte, hvilken platform – eller hvilke – du vil prioritere at benytte og give dig et indblik i tidsforbruget og krav til indholdsopdatering.

Case: Din bog kan blive casen, vi tager udgangspunkt i:

Hvis du vil være case, skal du sende en kort beskrivelse af
– hvilken bog, der er tale om
– hvilken platform, du vil fokusere på
til info@abeloneglahn.dk

Du tilmelder dig her. Det koster 785.- kroner inkl moms, sandwich og kaffe/the.

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 30. november 2011 i kategorien: Arrangementer,Bøger,Dit virtuelle håndtryk . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: