“Hun er næppe helt billig…”

Skrevet af Abelone Glahn

“Hun er næppe helt billig – til gengæld er det som regel godt, det hun leverer.”

Sådan stod der i bunden af en mail, jeg fik fra en kunde, der kaldte mig til et møde om en leverance.
Det var bestemt ikke meningen, jeg skulle have set udmeldingen, for det var en kommentar, som en anden havde skrevet, om et salgstilbud, jeg havde sendt til virksomheden.
Den, jeg oprindelig havde sendt tilbudet til, havde sendt det videre til sin chef, som på en VidereSendelse af det oprindelige brev indkaldte mig til møde.

Det gav mig jo en vis fordel i forhold til at prissætte min ydelse, for jeg kunne starte højt oppe.
Men Moralen er selvfølgelig:

Husk lige at slette gamle linier i mails, som du svarer videre på !

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 22. juni 2007 i kategorien: Gode råd . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: