Har du skrevet en bog – vil du også sælge den bedre?

Skrevet af Abelone Glahn

Mange forfattere tror, at i samme øjeblik som en bog er udkommet, så vælter det  ind med bestillinger.

Forfatteren skaber mersalg på nettet - copyright Ib Kjeldsmark

Forfatteren kan skabe mersalg på nettet. Illustration Ib Kjeldsmark

Men nej, surt show.
Man skal gøre rigtig meget markedsføringsarbejde selv. Bøger sælgert jældent sig selv sådan som Yahya Hassans nu 42.000 digtsamlinger, der spredes som en steppebrand med uhyre få annoncer mv. , men med supermegen omtale på sociale medier, i aviser, og mellem folk.

Og det er netop dét, der giver mest pote – omtalen som andre giver, word of mouth, fortællingen om, at HER ER EN BOG, DU IKKE KAN UNDVÆRE!

Sådan en bog har DU naturligvis skrevet.

Men dit forlag – herunder måske også dig selv, hvis du er mikroforlag/seldudgiver – har ikke nødvendigvis ekspertisen til at sætte lavinen i gang.

Du skal selv gøre det. Men HVORDAN?!

Jeg holder nu-  for jeg ved snart ikke hvilken gang – mit meget efterspurgte kursus i at markedsøre bøger online via de sociale medier.

Fire timers intens undervisning med skarpe tricks og nemme tips til at gøre det selv uden at sidde foran computeren døgnet rundt.

Kom med, dennegang er det torsdag den 9. januar 2014 på La Oficina i København.
Pris 685.- kroner inklusiv moms og forplejning.

Mød andre forfattere – lær af hinanden og blive bedre til at skabe mersalg.
Tilmelding her.

 

 

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 17. november 2013 i kategorien: Arrangementer,Bøger,Kommunikation,Markedsføring,Salg . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: