Direct marketing

Skrevet af Abelone Glahn

Direct marketingKøb bogen her>
Om bogen:
Det lyder let, bare at sende et brev ud til en potentiel kunde. Men salg med brev eller kupon såkaldt direct marketing kræver nøje planlægning, hvis det skal blive en succes. Direct marketing er et værdifuldt redskab for virksomheden. Når det lykkes, og det kan man teste sig frem til, skaber det unikke muligheder for virksomheden.

Det altafgørende er at teste! Virksomheden skal vide nøjagtig, hvad der virker, og hvad der ikke virker- og hvorfor. Ellers spildes der for mange ressourcer. En velplanlagt direct marketing-kampagne har nemlig mulighed for at give virksomheden en stor vækst i både kunder, omsætning og loyalitet.

Forfatterne har skabt en bog, der nøje gennemgår, hvordan man opbygger, gennemfører og tester en dm-kampagne. De giver en række eksempler på både succeser og fiaskoer, hvor læseren kan lære, hvordan man skaber en succesfuld kampagne.

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 23. december 2008 i kategorien: Bøger . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: