Det gode “gå-hjem-møde”??

Skrevet af Julie Lindegaard

Jeg har fået overbevist forlaget om, at det ene gå-hjem-møde i forbindelse med lanceringen af bogen skal placeres i Jylland (det er jo ikke kun øst for Storebælt, at gå-hjem-møder er slået igennem)

Og der er stadig mulighed for at komme med, når vi gentager succesen fra Købenahavn i Kolding den 29. maj på IBC Kolding.

Her er en kort oversigt over de emner fra bogen, som jeg vil uddybe:

Pressen – med eller modspiller?
Hvad er en god historie
Når du tager kontakten
Medievalg
Pressemeddelelse eller ej
Pressekit
Når journalisten ringer

Og så vil jeg uddybe, hvordan vi har haft succes med at få bogen omtalt i Erhvervsbladet, Fyns Amts Avis, Fyens Stiftstidende, Søndagsavisen, Ingeniøren, Alt for damerne, Smutvejen på P4, CV, flere ugeaviser og Berlingske Tidende.

MEN – jeg vil også gerne have input til “det gode gå-hjem-møde”.
Hvornår synes du, at du har været til et godt gå-hjem-møde?
Hvad skal du tage med dig hjem, før at du har fået noget ud af det? Gode råd, konkrete værktøjer, nye potentielle kunder eller blot inspiration – hvad er vigtigst?
Og hvad er den vigtigste grund til at gå med til disse arrangementer?

NB. Der vil også blive mulighed for at netværke med de andre deltagere, når vi får en sandwich.

Læs mere om arrangementet her – hvor du også kan tilmelde dig.

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 13. maj 2008 i kategorien: Diverse,Markedsføring,Netværk og networking . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: