Sæt pris på dig selv – sådan sælger du dit særpræg

Skrevet af Abelone Glahn

Sæt pris på dig selvKøb bogen her>
Kun meget få eksemplarer tilbage – sælges kun i Amediashoppen

Se værktøj til bogen her>

Forfatter: Ulla-Lisa Thordén
Pris: 199.-

 

 

Om bogen:
Sæt pris på dig selv er et værktøj til den, som har været selvstændig et stykke tid, og som har brug for at få fyldt depoterne op med nyt brændstof for at (gen)finde „sin indre sælger“.

Bogen tilbyder en lang række praktiske råd både til de garvede selvstændige, der måske ikke altid får sagt fra over for urentable kunder, ikke tør hæve prisen af angst for at miste dem, og til de lidt salgssky, der kan have svært ved at sælge sig selv og gerne vil lære at prissætte den værdi, de skaber hos kunden. For mikrovirksomheder er ikke dyre, de er værdifulde.

At sælge er ifølge Sæt pris på dig selv, at man tør påvirke andre mennesker til at svare ja til det, man foreslår. Salg er en sport, og det gælder om at træne salgsmusklen

Ulla-Lisa Thordén bringer lyst og lethed ind i sælgerrollen, og læseren efterlades med en følelse af, at hvis det ikke er sværere at sælge, hvorfor har jeg dog ikke gjort det sådan noget før?

Læs om forfatteren her>

3 boganmeldelser

  • 1.

    Anmeldelse i Vi Kvinder.dk  |  26. april 2007 kl. 15:27

    Tina Haag anmelder bogen på vi-kvinder.dk:

    “…Ulla-Lisa Thordéns bog er let og håndgribelig at gå til – også for de salgssky. Hun sætter også fokus på, hvor vigtigt de er, at vi prissætter vores arbejde i forhold til hvilken værdi, det skaber. Bogen er enkelt og praktisk opbygget – og et fund for enhver, der skal sælge i større eller mindre målestok. Man får faktisk lyst til at kaste sig ud i mere salg eller forbedre det salgarbejde man allerede laver, fordi bogen, så begejstringen smitter: Jeg tror faktisk på, at jeg kan sælge mere og bedre, når jeg læser Ulla-Lisa Thordens bog….”

    Læs det hele her:

    http://www.vi-kvinder.dk/boger_53.php

  • 2.

    Anmeldelse på Mikronet.dk  |  2. maj 2007 kl. 18:08

    netværket for Mikrovirksomheder og freelancere, Mikronet ( http://www.mikronet.dk) har også anmeldt bogen.

    Sille Jensen Elslo skriver blandt andet:

    [..Som læser bliver man stillet et hav af spørgsmål om sig selv og sin egen virksomhed. Thordén tager læseren venligt i hånden, men hun tillader sig også at prikke og puffe til de ømme punkter for mikro-virksomheden, og sætter dermed folkus på nogle af de svære ting ved salg og prissætning, man ellers måske helst vil ignorere.]

    Læs hele anmeldelsen her

    http://mikronet.dk/weblog/?cat=4

  • 3.

    Marian C. Prestage  |  3. maj 2007 kl. 11:29

    Ulla-Lisa Thordén har skrevet en meget relevant bog for iværksættere – såvel nystartede som mere garvede iværksættere – og måske især kvinder bør unde sig selv at investere i denne fine, lille bog.

    Hvordan sælger vi os selv og vores særpræg, og hvordan sætter vi pris på vores værdifulde ydelser? Det kan være en stor udfordring, men der er mange konkrete guldkorn at finde i denne bog. Og “learning by doing” gælder i høj grad her, så det handler bare om at komme ud af starthullerne og sælge sit produkt!

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 28. februar 2007 i kategorien: Bøger,Markedsføring,Netværk og networking,Salg . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: