Ny bog til forfattere, der vil sælge flere bøger

Skrevet af Abelone Glahn

Bogen blev udgivet på Bogforum og en hel del af newPubs medlemmer nævnes som eksempler i den.

Bogen blev udgivet på Bogforum og en hel del af newPubs medlemmer nævnes som eksempler i den.

Faste læsere af denne blog  vil vide, at jeg gennem tiden har skrevet en hel del om det at udgive bøger. Ikke kun at skrive og udgive dem, men om at synliggøre forfatterskabet og de bøger, du har produceret.
Det har for kort tid siden ført til, at jeg selv har skrevet bogen “Forfatterens guide til sociale medier – en praktisk hjælp til forfattere og andre skribenter”, fordi jeg oplever, at forfattere er gode til at skrive bøger, men mindre gode til at sælge dem.

Og fordi det at kunne sælge sine egne bøger er blevet et must for forfattere – uanset om de er tilknyttet forlag eller arbejder på egen hånd.

Så derfor: Giv dig selv denne bog i gave – og se at få gjort noget ved en professionel og lukrativ tilstedeværelse på de sociale medier, uden at du behøver at være på computeren for at passe dine profiler hele tiden.

Bogen finder du her:
Og her er indholdsfortegnelsen:

Kapitel 1  ∙
Derfor skal du på nettet
– Om de øgede krav til dit digitale netværk
– Om mulighederne for at pakke din bog i forskellige digitale formater

Kapitel  2  ∙
📚 Skab din trofaste stamme
– Om at bygge tillid og troværdighed op over længere tid
– Om at finde og pleje dine loyale stammer af læsere og følgere

Kapitel 3  ∙
Begynd i god tid
– Om at tage ejerskab tidligt over din ide, domæne og titel.
– Om at udnytte forspringet, længe før din bog er skrevet færdig

Kapitel 4  ∙
💰Crowdfunding
– Om at gøre læserne til en del af noget større sammen med dig
– Om praktiske forberedelser, der hjælper dig med at lykkes

Kapitel 5  ∙
Blogs
– Om at bruge din blog som udgangspunkt for markedsføringen
– Om gode vaner, eminente blogindlæg og forholdet til bogbloggere

Kapitel 6  ∙
LinkedIn
– Om strategisk brug af din personlige profil
– Om firmaside, statusopdateringer og spredning af dine blogindlæg

Kapitel 7  ∙
👁Facebook
– Om dit afgørende valg mellem profil eller side
– Om at kommunikere  med dine stammer i engagerende samtaler

Kapitel 8  ∙
🐤 Twitter
– Om at læse, følge, researche i strømmen og skrive tweets, der når dit mål
– Om at bruge hashtags, skrive lyrik og romaner på 140 enheder

Kapitel 9  ∙
🎥 YouTube
– Om at levere dit forfatterskab på video uden større anstrengelser
– Om at udnytte video til dit levende arkiv eller undervisningslokale

Kapitel 10  ∙
📱 Instagram
– Om at gribe dine bedte øjeblik og fortælle med billeder
– Om at udnytte din virksomhedsprofil, emojis, hashtags og humor

Kapitel 11  ∙
📌 Pinterest
– Om at samle dine ideer, inspiration, research og produktion i visuel form
– Om at bruge hele verdens opslagstavle til at styrke dit forfatterskab

Kapitel 12  ∙
🎤 Podcast
– Om at folde dine bøger ud i føljetonformatet til faste abonnenter
– Om at være i godt selskab med dig som vært

Kapitel 13 ∙
Tidsforbrug
– Om at prioritre din indsats og maksimere dit udbytte ud fra dine valg
– Om systematisering, nyttige redskaber, planlægning, årshjul og nemme fif

✒ Så er det din tur – plads til dine  noter  ∙
Du køber bogen her:
(PostNord er desværre ikke så hurtigt som tidligere, og du må uheldigvis leve med, at der kan gå op til 5 dage efter, at jeg har sendt den!)
Du kan også købe den i forbindelse med nogle af de kurser jeg holder, og hvor bogen indgår i prisen.




Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Be Sociable, Share!

Opdateret d. 27. november 2016 i kategorien: Bøger,Dit virtuelle håndtryk,Markedsføring,Salg,Sociale medier,Tid . Andre indlæg af

Ingen kommentarer - bliv den første! Skriv kommentar

You must be logged in to post a comment.

Følg kommentarer via RSS

Bøger til selvstændige: